Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/339
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorИванов, А.В.-
dc.contributor.authorИванченко, Ю.Н.-
dc.date.accessioned2010-12-01T13:01:18Z-
dc.date.available2010-12-01T13:01:18Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 33 - Донецьк, ДонНТУ, 2007. - С. 220 - 226en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/339-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецький національний технічний університетen_US
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;34-
dc.titleСовременный менеджмент физкультурно-спортивных организаций на основе маркетинговых исследованийen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 33 - 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.