Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33870
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Дмитрієва, О.А. | - |
dc.contributor.author | Кролевець, В.І. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-17T11:53:47Z | - |
dc.date.available | 2023-03-17T11:53:47Z | - |
dc.date.issued | 2021-12 | - |
dc.identifier.citation | Дмитрієва, О.А. Програмна реалізація сценарію та логіки ігрового антагоністичного 2d-додатку в жанрі «арена» / О.А. Дмитрієва, В.І. Кролевець // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 1-2 грудня 2021 р. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2021. – С. 77-80. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33870 | - |
dc.description.abstract | В роботі досліджено та реалізовано процеси створення ігрового додатку на базі рушія Unreal Engine 4. Розроблено сценарій, логіку, основні методи і алгоритми антагоністичної 2D гри, спроєктовано програмну систему засобами C++, Blueprint, UnrealEd. Методи, що використовувалися в роботі, базуються на основних принципах теорії ігор, теорії алгоритмів, структур даних, об’єктно-орієнтованого програмування, комп’ютерної графіки. Проєктування програмного додатку здійснювалося з використанням UML-діаграм. Для формування сцен гри використовувалися спеціальні мапи середовища Unreal Engine 4, за допомогою яких створювалися текстури, шейдери, освітлення, платформи, декоративні об’єкти. Тестування ігрового додатку проводилося за множиною напрямків, серед яких тестування функціональності, відповідності, навантаження, бета-тестування. Практичним результатом є розроблений працездатний ігровий додаток в жанрі «арена». | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ : ДонНТУ | uk_UK |
dc.subject | ігровий додаток | uk_UK |
dc.subject | логіка | uk_UK |
dc.subject | сценарій | uk_UK |
dc.subject | рушій Unreal Engine | uk_UK |
dc.subject | мова C++ | uk_UK |
dc.subject | Blueprint | uk_UK |
dc.subject | UML-діаграма | uk_UK |
dc.subject | тестування | uk_UK |
dc.subject | game application | uk_UK |
dc.subject | logic | uk_UK |
dc.subject | script | uk_UK |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UK |
dc.subject | UML diagram | uk_UK |
dc.subject | testing | uk_UK |
dc.title | Програмна реалізація сценарію та логіки ігрового антагоністичного 2d-додатку в жанрі «арена» | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали VII науково-практичного форума 2021 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dmytriieva-Krolevets-77-80.pdf | 760,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.