Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33870
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДмитрієва, О.А.-
dc.contributor.authorКролевець, В.І.-
dc.date.accessioned2023-03-17T11:53:47Z-
dc.date.available2023-03-17T11:53:47Z-
dc.date.issued2021-12-
dc.identifier.citationДмитрієва, О.А. Програмна реалізація сценарію та логіки ігрового антагоністичного 2d-додатку в жанрі «арена» / О.А. Дмитрієва, В.І. Кролевець // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 1-2 грудня 2021 р. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2021. – С. 77-80.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33870-
dc.description.abstractВ роботі досліджено та реалізовано процеси створення ігрового додатку на базі рушія Unreal Engine 4. Розроблено сценарій, логіку, основні методи і алгоритми антагоністичної 2D гри, спроєктовано програмну систему засобами C++, Blueprint, UnrealEd. Методи, що використовувалися в роботі, базуються на основних принципах теорії ігор, теорії алгоритмів, структур даних, об’єктно-орієнтованого програмування, комп’ютерної графіки. Проєктування програмного додатку здійснювалося з використанням UML-діаграм. Для формування сцен гри використовувалися спеціальні мапи середовища Unreal Engine 4, за допомогою яких створювалися текстури, шейдери, освітлення, платформи, декоративні об’єкти. Тестування ігрового додатку проводилося за множиною напрямків, серед яких тестування функціональності, відповідності, навантаження, бета-тестування. Практичним результатом є розроблений працездатний ігровий додаток в жанрі «арена».uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ : ДонНТУuk_UK
dc.subjectігровий додатокuk_UK
dc.subjectлогікаuk_UK
dc.subjectсценарійuk_UK
dc.subjectрушій Unreal Engineuk_UK
dc.subjectмова C++uk_UK
dc.subjectBlueprintuk_UK
dc.subjectUML-діаграмаuk_UK
dc.subjectтестуванняuk_UK
dc.subjectgame applicationuk_UK
dc.subjectlogicuk_UK
dc.subjectscriptuk_UK
dc.subjectUnreal Engineuk_UK
dc.subjectUML diagramuk_UK
dc.subjecttestinguk_UK
dc.titleПрограмна реалізація сценарію та логіки ігрового антагоністичного 2d-додатку в жанрі «арена»uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Матеріали VII науково-практичного форума 2021 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dmytriieva-Krolevets-77-80.pdf760,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.