Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33522
Назва: | Розробка системи регулювання ковзання чотирьох-приводного електромобіля |
Автори: | Бензарь, Антон Єгорович |
Ключові слова: | двигун керування електромобіль ковзання модель контролер СИСТЕМА система |
Дата публікації: | гру-2021 |
Видавництво: | Покровськ: ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Бензарь, А.Є. Розробка системи регулювання ковзання чотирьох-приводного електромобіля : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 141 Електроенергетика, електротехніка і електромеханіка / Бензарь Антон Єгорович. – Покровськ: ДонНТУ, 2021. – 106 с. |
Короткий огляд (реферат): | Актуальність теми. Аналіз розвитку світового автомобільного ринку показує, що сьогодні електромобілі стають серйозною альтернативою споживачам у прийнятті рішення при купівлі нових автомобілів. Експертне співтовариство єдине на думці, що електричні технології стають домінуючим фактором, що забезпечує покращення експлуатаційної ефективності транспортних засобів. При цьому ключові аспекти змін у контексті розвитку автомобілів є напрямками, що несуть серйозні зміни для традиційної автомобільної промисловості, її конструкторської та технологічної бази. Однак існує низка невирішених теоретичних і практичних проблем, які не дозволяють в даний час електромобілям конкурувати здебільшого з автомобілями, оснащеними традиційною силовою установкою. Важливе значення, для успішною впровадження електромобілів та автомобілів, набуває взаємозв'язок між наборами проектних технологій та комплексів забезпечення експлуатаційної ефективності, що базуються на показниках якості та надійності. Вирішення цих організаційно-економічних проблем неможливе без вирішення технічних завдань, пов'язаних з ефективним накопиченням електричної енергії, удосконаленням енергоефективності приводу коліс. Специфіка проектування та виробництва електромобілів має на увазі необхідність розробки нового комплексу інструментів, що забезпечує необхідний рівень експлуатаційної ефективності. Мета - створення системи науково-практичних інструментів та засобів, спрямованих на підвищення експлуатаційної ефективності електромобіля. Відповідно до поставленої мети, вирішуються основні завдання: 1. Аналіз основних проблем та визначення тенденцій проектно-технологічного розвитку електромобілів з урахуванням питань підвищення експлуатаційних характеристик. 2. Формування комплексу математичних моделей: - забезпечують систематизацію, в рамках єдиного комплексу, рівнянь руху, тягового та енергетичного балансів фаз циклічного руху електромобілів у міському режимі; - визначальних процесів у бортових електросилових накопичувачах енергії для електромобілів, з використанням імітаційних та математичних структур для підвищення ефективності вирішення завдань пов'язаних з вибором та оптимальним використанням тягових акумуляторних батарей. 3. Імітаційне моделювання електронних систем управління режимами руху електромобілів з метою забезпечення експлуатаційної ефективності транспортного засобу. 4 Розробка системи аналітичних інструментів та засобів моніторингу, прогнозування та забезпечення надійності комплексу електрообладнання, в рамках концепції підвищення експлуатаційних характеристик електромобілів. Об 'єкт дослідження - комплекс електрообладнання електромобілів. Предмет дослідження - моделювання роботи системи регулювання ковзання при прискоренні та гальмуванні електромобіля на поверхнях з різним коефіцієнтом ковзання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33522 |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" МЕХТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2021_М_ЕЛКм20_Бензарь_АЄ.pdf | 2,92 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.