Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПридатько, Елла Миколаївна-
dc.contributor.authorPrydatko, Ella-
dc.date.accessioned2021-09-09T12:45:01Z-
dc.date.available2021-09-09T12:45:01Z-
dc.date.issued2021-09-
dc.identifier.citationПридатько, Е.М. Маркетинг територій в системі управління соціально-економічним розвитком громади / Е.М. Придатько // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2020. – Серія : Економічна. - № 1(22). – С. 81-89. – Бібліогр.: 18 назв.uk_UK
dc.identifier.issn1680-0044-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/33218-
dc.description.abstractАкцентовано увагу на запровадженні і використанні маркетингу територій у діяльності територіальних громад, а також означені якісні зміни на сучасному етапі децентралізації влади та ресурсів. Обґрунтовано, що застосування ефективних засобів управління, передусім на основі використання маркетингових підходів, а саме маркетингу і брендингу територій буде сприяти покращенню добробуту населення, розбудові інфраструктури, надання якісних послуг, залученню інвестицій і кваліфікованих кадрів, формуванні й просуванні власного бренда, що дасть можливість сформувати свою самоідентичність та позитивно вплине на економічний розвиток громади, регіону і країни в цілому. Проаналізовано застосування маркетингу територій і брендингу територіальними громадами Донецької області. За результатами дослідження запропоновано використання простих і малобюджетних інструментів для маркетингу і брендингу територій, а також долучати до цього процесу всіх стейкхолдерів території (населення, бізнес-структури, органи місцевого самоврядування), які зацікавленні в конкурентоспроможності та привабливості певної територіальної громади.uk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesЕкономічна;-
dc.subjectдецентралізаціяuk_UK
dc.subjectмаркетинг територійuk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectтериторіальна громадаuk_UK
dc.subjectсоціально-економічний розвитокuk_UK
dc.titleМаркетинг територій в системі управління соціально-економічним розвитком громадиuk_UK
dc.title.alternativeMARKETING OF TERRITORIES IN THE SYSTEM OF SOCIO-ECONOMIC DEVELOPMENT OF THE COMMUNITYuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Придатько Е.М..pdf1,22 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.