Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32675
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крохмаль, Іван Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-08T07:55:03Z | - |
dc.date.available | 2021-04-08T07:55:03Z | - |
dc.date.issued | 2020-12 | - |
dc.identifier.citation | Крохмаль, І. С. Дослідження та модернізація системи автоматичного управління електроприводом електромобіля : випускна кваліфікаційна робота … магістра : 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології (освітня програма «Комп'ютеризовані системи управління та автоматика») / Крохмаль Іван Сергійович. - Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2020. – 91 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32675 | - |
dc.description.abstract | Крохмаль І.С. Дослідження та модернізація системи автоматичного управління електроприводом електромобіля / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 151 Автоматизація та комп’ютерно-інтегровані технології (спеціалізація «Комп'ютеризовані системи управління та автоматика»). – ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2020. Актуальність теми. Такі важливі характеристики електромобілів як надійність, енергоефективність, запас ходу, тощо значною мірою залежать від властивостей системи керування тяговим електроприводом. На сьогодні ефективним способом поліпшення характеристик привода являється його побудова на базі вентильного електродвигуна з постійними магнітами та використанням вякості силови ключів карбід кремнієвих польових транзисторів. Тому важливою та актуальною є тематика побудови систем керування тяговим електроприводом, характеристики яких задовольнятимуть технологічні вимоги до тягового приводу електромобілів. Обʼєктом роботи є: тяговий електропривод транспортного засобу. Предметом є: система керування електроприводом електромобіля. Мета роботи: Дослідити та розробити систему керування тяговим електроприводом електромобіля. Методи: Теоретичні. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ: ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Комп'ютеризовані системи управління та автоматика; | - |
dc.subject | тяговий електропривод | uk_UK |
dc.subject | система керування | uk_UK |
dc.subject | синхронний двигун з постійними магнітами | uk_UK |
dc.subject | імітаційна модель | uk_UK |
dc.subject | тяговий інвертор | uk_UK |
dc.subject | мікропроцесорна система управління | uk_UK |
dc.title | Дослідження та модернізація системи автоматичного управління електроприводом електромобіля | uk_UK |
dc.title.alternative | Research and modernization of the Vehicle drive control system | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КІТА |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Krokhmal_master_2019.pdf | 1,38 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.