Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32531
Назва: Strategic marketing management at the coal enterprise
Інші назви: СТРАТЕГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОМ НА ВУГЛЕДОБУВНОМ ПІДПРИЄМСТВІ
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Брежнєва, Любов Сергіївна
Ключові слова: маркетинговая стратегия, управление маркетингом, принципы управления маркетингом, функции стратегического управления маркетингом, угледобывающее предприятие, корпоративная стратегия, портфельная стратегия.
marketing strategy, marketing management, principles of marketing management, functions of marketing strategic management, coal mining enterprise, corporate strategy, portfolio strategy.
Дата публікації: 2020
Видавництво: International scientific e-journal ΛΌГOΣ. ONLINE
Бібліографічний опис: №16, 2020. - С.1-9
Короткий огляд (реферат): The article analyzes the theoretical approaches to marketing management tools in the enterprise, analyzes the existing marketing management strategies in enterprises, identifies the features of marketing management in coal mining enterprises. The analysis of marketing activity of the coal mining enterprise is carried out, the directions of improvement of strategy of management of marketing at the coal mining enterprise are developed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://doi.org/10.36074/2663-4139.16.19
http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32531
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логос-7078-Текст статті-Мізіна, Брежнєва.pdf532,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.