Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32255
Назва: Івент-маркетинг – нові можливості
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Ключові слова: маркетингові комунікації, Інтернет, збут, івент-компанії, івент-маркетинг
Дата публікації: тра-2020
Видавництво: Покровськ, ДВНЗ «ДонНТУ», 2020. С.154-156.
Бібліографічний опис: Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження: Збірка матеріалів Всеукраїнської наукової конференції (із зарубіжною участю) (м. Покровськ, 12-14 травня 2020 р.).
Короткий огляд (реферат): Розвиток ринкових відносин сприяє й розвитку нових для України видів бізнесу, серед яких й івент-бізнес. Поряд з цим актуальності набувають питання технології організації івент-заходів та їх вдосконалення – івент-маркетингу. За допомогою проведення івентів можна не лише просувати товари (послуги) на ринок, а й визначати їх конкурентні переваги, залучати споживачів до активних дій, до переживання емоцій, що потребує включення цієї складової до інтегрованих маркетингових комунікацій (ІМК) та емоційно збагачує їх.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32255
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка 2020 (УФЕБ).pdf4,63 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.