Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31973
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКабанець, Марина Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-22T08:41:44Z-
dc.date.available2020-06-22T08:41:44Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.citationКабанець М. М. Банки даних «обдарованість» у педагогічній підтримці обдарованих дітей // Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. праць Східноукраїнський національний ун-т ім. Володимира Даля. – Сєвєродонецьк, 2019. - 1(88). – С. 69-79. – Бібліогр.: 4 назв.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31973-
dc.description.abstractРозробка перших регіональних програм розвитку обдарованості у Донецькій та Луганській областях актуалізувала потребу упорядкування та систематизації даних щодо закладів освіти, які опікуються обдарованими дітьми, успішного досвіду педагогічної підтримки обдарованих дітей та молоді, а також збору даних про обдарованих дітей з метою удосконалення роботи з ними, їх фінансової та матеріальної підтримки та заохочення, а також формування «олімпійського» резерву міст, районів та області. Стаття висвітлює організацію та процедури збору даних про обдарованих дітей на рівні закладу освіти, міста, району та області. Відповідно до регіональних програм розвитку освіти та розвитку обдарованості та положень про банк даних обдаровані діти розподіляються на декілька категорій за видами обдарованості: інтелектуальною, практично-перетворювальною, художньо-естетичною, психомоторною та комунікативно-організаторською. Розглянуто динаміку змін наповненості обласного банку «Обдарованість», а також доповнення та нові категорії обдарованих дітей, запропоновані регіональними програмами 2010 та 2017 років. Висвітлено успішний досвід творчого використання банків даних обдарованих дітей навчальними закладами східноукраїнського регіону: Маріупольського міського ліцею, Краматорської української гімназії, Сєвєродонецького багатопрофільного ліцею. Зібрані дані про обдарованих дітей у різних формах застосовуються з метою підвищення статусу, покращення іміджу навчального закладу та як мотиваційний фактор для учнів. За результатами внесення учнів у банк «Обдарованість» Донецький і Луганський інститути післядипломної педагогічної освіти публікують видання з інформацією про обдарованих дітей, їх досягнення та наставників.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даляuk_UK
dc.subjectобдарованістьuk_UK
dc.subjectобдаровані школяріuk_UK
dc.subjectбанк даних обдарованих дітейuk_UK
dc.subjectпедагогічна підтримка обдарованихuk_UK
dc.titleБанки даних «Обдарованість» у педагогічній підтримці обдарованих дітей.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Даля-2019-1.pdf299,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.