Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31913
Назва: Використання підходу програмно-конфігурованих мереж для ігрових платформ
Автори: Воропаєва, Анна Олександрівна
Ключові слова: хмарні ігри
програмно-конфігурована мережа
Дата публікації: чер-2020
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31913
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Автоматики і телекомунікації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АКУ-2018-64-65.pdf117,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.