Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31913
Назва: | Використання підходу програмно-конфігурованих мереж для ігрових платформ |
Автори: | Воропаєва, Анна Олександрівна |
Ключові слова: | хмарні ігри програмно-конфігурована мережа |
Дата публікації: | чер-2020 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31913 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри Автоматики і телекомунікації |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
АКУ-2018-64-65.pdf | 117,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.