Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31843
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, Віктор Анатолійович-
dc.contributor.authorСивокобиленко, Віталій Федорович-
dc.date.accessioned2020-05-27T09:59:20Z-
dc.date.available2020-05-27T09:59:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВ. Ф. Сивокобиленко, В.А.Лисенко Математичне моделювання режимів перемикання на резервне живлення асинхронних двигунів / Наукові праці Донецького національного технічного університету. Покровськ. Серія «Електротехніка і енергетика» №1(21) 2019р. с.70 - 83.uk_UK
dc.identifier.issn2074-2630-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31843-
dc.description.abstractМета. Моделювання перехідних і усталених режимів роботи асинхронного двигуна для аналізу процесів перемикання на резервне живлення за допомогою математичної моделі. Методика. Використовуються методи лінійної алгебри, чисельні оптимізаційні методи, методи моделювання та аналізу усталених і перехідних режимів. Результати. Запропоновано математичну модель у вигляді заступної схеми асинхронного двигуна з двоконтурним ротором, яка дозволяє врахувати ефект витіснення струму і насичення сталі магнітопровода двигуна. Запропоновано методику визначення параметрів заступної схеми асинхронного двигуна, яка дозволяє підвищити точність моделювання в усталених і перехідних режимах. Математична модель приведена до трьохфазної системи координат a, b, c обмотки статора. Обмотка ротора змодельована в координатах α, β. Результати математичного моделювання показали, що несинхронне включення асинхронного двигуна, що має місце у випадку автоматичного вводу резерву і в інших випадках, призводить до небезпечних величин ударних струмів і механічних моментів асинхронного двигуна. Також ударні струми можуть бути небезпечними для іншого обладнання системи електропостачання. Таким чином, асинхронні двигуни, у випадку, коли власне поле ротора ще не згасло, потребують синхронізації перед включенням в мережу, так само як і синхронні машини. Наукова новизна. Удосконалено математичну модель асинхронного двигуна з урахуванням витіснення струму і насичення магнітопроводу, удосконалено методику визначення параметрів математичної моделі, що дозволило підвищити точність моделювання і достовірність результатів моделювання. Проведено моделювання режимів перемикання на резервне живлення і отримано значення ударного струму і ударного механічного момента двигуна. Практичне значення. Математична модель асинхронного двигуна дозволяє аналізувати поведінку асинхронних двигунів у взаємодії в системі електропостачання і виявляти небезпечні стани асинхронних двигунів. Запропонована модель дозволяє поліпшити точність визначення меж небезпечних станів і підвищити надійність роботи асинхронних двигунів і систем електропостачання.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНаукові праці Донецького національного технічного університету. Покровськ. Серія «Електротехніка і енергетика» №1(21) 2019р. с.70 - 83.uk_UK
dc.relation.ispartofserieshttps://doi.org/10.31474/2074-2630-2019-1-70-83;-
dc.subjectсистема електропостачанняuk_UK
dc.subjectасинхронний двигунuk_UK
dc.subjectперехідний процесuk_UK
dc.subjectперемикання на резервне живленняuk_UK
dc.subjectдвоконтурний роторuk_UK
dc.titleМатематичне моделювання режимів перемикання на резервне живлення асинхронних двигунівuk_UK
dc.title.alternativeMathematical modeling of transients for backup power supply of induction motor.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Електричної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
асинхр.pdf2,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.