Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31792
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКолларов, О.Ю.-
dc.date.accessioned2020-05-18T06:13:52Z-
dc.date.available2020-05-18T06:13:52Z-
dc.date.issued2015-09-
dc.identifier.citationНауковi працi ДонНТУ. Серія «Інформатика, кібернетика та обчислювальна техніка». Красноармійськ: ДонНТУ. Випуск 1(21) , вересень 2015. С. 96 - 99uk_UK
dc.identifier.issn1996 - 1588-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31792-
dc.description.abstractЗапропоновано концепцію підвищення ефективності передавання максимальної потужності споживачу від воднево-кисневого паливного елемента, в рамках автономної системи електроживлення, що базується на застосуванні інтелектуальної системи екстремального керування із еталонною моделлю об’єкта на базі штучних нейронних мереж прямого поширення та пошуковим алгоритмом для знаходження екстремуму передавання потужності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковi працi ДонНТУuk_UK
dc.subjectАвтономна система електроживлення, воднево-кисневий паливний елемент, нейронна мережа, ряд Фур'є.uk_UK
dc.titleІнтенлектуальне керування автономною установкою електроживлення із воднево-кисневим паливним елементомuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри Електричної інженерії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
(2).pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.