Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31701
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-14T13:32:19Z-
dc.date.available2020-03-14T13:32:19Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31701-
dc.descriptionВпровадження алгоритмічного підходу у проектування процесу навчанняuk_UK
dc.description.abstractУ статті обґрунтовується та будується концепція розробки та використання технології навчання діяльності та розвитку інтелекту на основі алгоритму реактивного освоєння діяльності. Розглянуто і теоретично обґрунтовано структуру і зміст кожного етапу алгоритму реактивного освоєння діяльності, визначено провідні розумові операції кожного етапу алгоритму. Розкрито зміст, властивості, переваги та вигоди алгоритму освоєння практичної та професіональної діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ; ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseries;№1-2 (18-19)-
dc.subjectнавчання-
dc.subjectалгоритм-
dc.subjectефективність-
dc.subjectактуалізація-
dc.subjectстандарти-
dc.subjectтехнологія-
dc.subjectдекларативні знання-
dc.subjectпроцедурні знання-
dc.subjectуміння-
dc.subjectздібності-
dc.subjectдіагностування-
dc.subjectкомпетентність.-
dc.subjectдіяльністьuk_UK
dc.titleАлгоритм реактивного освоєння діяльностіuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dcterms.bibliographicCitationОхременко С. В. Алгоритм реактивного освоєння діяльності /С. В. Охременко, М.П. Костюченко // Наукові праці ДонНТУ : серія: Педагогіка, психологія і соціологія,2016. - № 1-2 (18-19). – Покровськ,2016. – С. 117 – 125.-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст. Алгоритм реакт. засв. діяльн..pdf471,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.