Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31697
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостюченко, Михайло Петрович-
dc.date.accessioned2020-03-14T12:35:17Z-
dc.date.available2020-03-14T12:35:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.issnISSN 1999-981X-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31697-
dc.descriptionАналіз наукової інформації: кількісні та якісні аспекти та теоріїuk_UK
dc.description.abstractСтаття присвячена сутності інформаційного підходу в науці та можливостях його ефективного застосування в педагогічних дослідженнях. В історичному розрізі проаналізовані концепцій інформації. Показано, що при проектуванні навчального процесу потрібно враховувати основні властивості та характеристики навчальної інформації.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ; ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseries;№ 1 (38)-
dc.subjectсистема-
dc.subjectінформація-
dc.subjectзнак-
dc.subjectсенс-
dc.subjectподія-
dc.subjectповідомлення-
dc.subjectентропія-
dc.subjectвластивість-
dc.subjectосвіта-
dc.subjectнавчання-
dc.subjectпредметна галузьuk_UK
dc.titleІнформаційні аспекти наукового дослідженняuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dcterms.bibliographicCitationКостюченко М. П. Інформаційний підхід у науці та у педагогічних дослідженнях / М. П. Костюченко // Наукові праці ДонНТУ : Всеукр. наук. зб. – Покровськ, 2016. – Серія : Педагогіка, психологія і соціологія. № 1-2 (18-19). – С. 79-92.-
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри ОП

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ст.Інформ.підхід в наук. досл..pdf454,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.