Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31694
Назва: | Аналітико-проектна дидактика:наукознавчі й онтологічні засади, дослідницькі технології |
Автори: | Костюченко, Михайло Петрович |
Ключові слова: | онтологія об’єкт педагогічна система модель аналіз синтез проект проектування предметна галузь |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Покровськ; ДонНТУ |
Серія/номер: | №2 (21); |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлені наукознавчі й онтологічні засади та дослідницькі технології інноваційної аналітико-проектної дидактики. Сформульовані концептуальні засади та розкриті технології дидактичного дослідження: аналітичне дослідження традиційних дидактичних об’єктів та аналітико-системне проектування нових дидактичних об’єктів. Показана фундаментальна роль аналізу та синтезу як методів дослідження. |
Опис: | Аналітичні та математичні методи опису технологій навчання |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31694 |
ISSN: | 2077-6780 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри ОП |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ст. Аналітико-проектна дидактика.pdf | 835,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.