Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31536
Назва: Питання формування напрямів стратегічного розвитку підприємств
Автори: Мізіна, Олена Вікторівна
Коробко, Сергій Сергійович
Ключові слова: стратегія, управління, формування, види стратегій,система
Дата публікації: 2019
Видавництво: м. Покровськ, ДонНТУ, 2019. – С.58-61
Бібліографічний опис: Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції (за міжнародною участю) «Публічне управління: проведення реформи в Україні»
Короткий огляд (реферат): Питання прийняття підприємством рішень стратегічного характеру, розвитку його на довготермінову перспективу є основою стійкого функціонування будь-якої фірми. Процес формування стратегії є складовою безперервного процесу в менеджменті, що має відправною точкою визначення місії суб’єкту бізнесу, тобто його основного призначення (сенсу існування). Сучасна система менеджменту не лише повинна, а й зобов’язана, забезпечити розуміння місії кожним робітником на кожному організаційному рівні так, щоб вони підтримували її здійснення, причому найбільш ефективними діями та раціональними способами. Логіку руху до встановленої системи цілей та основної мети беззаперечно забезпечує саме стратегія.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31536
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна, Коробко_Тези (ДонНТУ).pdf293,15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.