Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31486
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПархоменко, Марина-
dc.contributor.authorПисьменна, Яна-
dc.date.accessioned2020-01-30T15:08:18Z-
dc.date.available2020-01-30T15:08:18Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.issnISSN 2663-5666 (print)-
dc.identifier.issnISSN 2663-5674 (online)-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31486-
dc.description.abstractУ статті досліджено процес децентралізації як явище перебудови України. Визначено поняття «децентралізація» та розглянуто її основні види, серед яких найбільша увага приділена децентралізації влади. Реформа відкриває нові можливості перед населеними пунктами і перед державою загалом. Досліджено законодавство, яке діяло до 2014 року та під впливом СРСР було достатньо централізованим і після розпаду країни ще тривалий час таким залишалось. Також висвітлено проблему передумови децентралізації, її необхідність на зазначеному етапі розвитку держави. Розглянуто всі позитивні та негативні аспекти, а також міфи та побоювання населення щодо цього питання. Визначено низку законів, якими регулюється проведення децентралізації. Проведено правовий аналіз створення об’єднаних територіальних громад та умови їх співпраці, завдяки чому вже вирішено багато важливих питань. Спираючись на соціологічні опитування, проведені фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно з Київським міжнародним інститутом соціології, визначається бачення народу, його думки, знання, враження та настрої стосовно вказаної проблеми. Процес децентралізації у нашій статті представлений на прикладі міста Покровськ Донецької області, де бюджет зріс у 4,2 рази за останні 4 роки, а також простежується покращення інфраструктури. Розглядається успішність діяльності першої в Україні Новопсковської об’єднаної територіальної громади, створеної в Луганській області, та утворення центрів надання адміністративних послуг жителям громад. Провадження реформи в країнах Європи проводилось за трьома моделями – англосакською, континентальною і змішаною, які сформувалися історично. Проведено аналіз зарубіжного досвіду децентралізації на прикладі Франції. Він потребує подальшого врахування для уникнення помилок у процесі формування чинного законодавстваuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНауковий журнал «Приватне та публічне право»uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПраво 4/2019;-
dc.subjectоб’єднана територіальна громада-
dc.subjectбюджет-
dc.subjectмісцеве самоврядування-
dc.subjectдержавна регіональна політика-
dc.subjectпрозорість-
dc.subjectзаконність-
dc.subjectдецентралізаціяuk_UK
dc.titleСУЧАСНИЙ СТАН ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ В УКРАЇНІuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dcterms.bibliographicCitationПархоменко, М.М. Сучасний стан децентралізації влади в україні / М.М. Пархоменко, Письменна Я. С. // Приватне та публічне право : наук. журн. – Суми, 2019. - № 4. – С. 24-30. – Бібліогр.: 14 назв.-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри Історії та права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Приватне та публічне право(стаття).pdf259,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.