Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКонько, Михайло Вікторович-
dc.date.accessioned2020-01-29T15:55:48Z-
dc.date.available2020-01-29T15:55:48Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Наука та інновації-2019: теорія, методологія та практика»uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31479-
dc.description.abstractЛогістична діяльність підприємства торгівлі охоплює традиційні сфери закупівельної, збутової, внутрішньовиробничої (виробничі за своєю суттю та специфічні за формою торгово-технологічні процеси в межах торговельних об’єктів), складської, транспортної, інформаційної логістики, управління замовленнями та управління запасами, формування інфраструктури логістичних процесів (визначення потреби в об’єктах оптової та роздрібної торгівлі, планування їх розвитку та розміщування на полігоні обслуговування, забезпечення технічного оснащення торговельних об’єктів), а також організаційно-управлінську діяльність зі створення та управління цією системою.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherм. Запоріжжя, 2019. С. 43-50.uk_UK
dc.subjectлогістична складова, маркетингова логістика, концепції, діяльність, торговельні підприємстваuk_UK
dc.titleДослідження системи маркетингової логістики торговельних підприємствuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конько-Коференция Логос.pdf3,31 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.