Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Андросян, Артем Артурович | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-09T07:28:16Z | - |
dc.date.available | 2020-01-09T07:28:16Z | - |
dc.date.issued | 2019-12 | - |
dc.identifier.citation | Андросян А. А. Дослідження розпізнавання символів з використанням нейронної мережі та Unity3D : випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 121 «Інженерія програмного забезпечення» / А. А. Андросян. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – 106 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31401 | - |
dc.description.abstract | Об’єктом дослідження даної роботи виступає процес визначення символу, що провів користувач. Предметом дослідження є використання засобів Unity3D та нейронної мережі для розпізнавання символу. Метою є визначення більш вдалого засобу розпізнавання для використання у подальшій розробці ігрового додатку Slash Spell. В процесі роботи було досліджено можливості розпізнавання Unity3D та нейронної мережі, було спроектовано та розроблено власний алгоритм з використанням засобів Unity3D та нейронну мережу з архітектурою багатошаровий персептрон. Проведено тестування різних параметрів розробленого алгоритму та нейронної мережі. Результатом роботи є алгоритм та нейронна мережа, що дозоляють визначати потрібні символи. Наукова новизна полягає у дослідженні більш вдалого засобу розпізнавання проведеного символу користувачем в ігровому додатку. Практичне значення полягає в подальшому використанні обраного варіанту розпізнавання при розробці ігрового додатку Slash Spell. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Інженерія програмного забезпечення; | - |
dc.subject | розпізнавання символів | uk_UK |
dc.subject | ігровий додаток | uk_UK |
dc.subject | Unity 3D | uk_UK |
dc.subject | багатошаровий персептрон | uk_UK |
dc.subject | С# | uk_UK |
dc.subject | пул об’єктів | uk_UK |
dc.title | Дослідження розпізнавання символів з використанням нейронної мережі та Unity 3D | uk_UK |
dc.title.alternative | Research of character recognition using neural network and Unity 3D | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Магістр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андросян.pdf | 3,08 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.