Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31278
Назва: ВИЩА ШКОЛА ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТІВ У СУЧАСНІЙ УКРАЇНІ
Інші назви: автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата соціологічних наук
Автори: Кречетова, Віра Альбертівна
Ключові слова: Кречетова
Віра
вища школа
громадянська ідентичність
стратегія національного розвитку
соціально-політична єдність
формування громадянської ідентичності
соціальні перетворення суспільства
Дата публікації: 27-лис-2018
Видавництво: Класичний приватний унІверситет
Бібліографічний опис: Кречетова, В. А. Вища школа як чинник формування громадянської ідентичності студентів у сучасній Україні : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. соціолог. наук : 22.00.04 - спеціальні та галузеві соціології / В. А. Кречетова. – Запоріжжя, 2018. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Базовою передумовою для реалізації будь-якої соціальної стратегії національного розвитку є соціально-політична єдність та ефективне функціонування механізмів соціокультурної консолідації суспільства. У разі, якщо ці елементи розбалансовані й особливо якщо вони не отримують належної уваги з боку суб’єктів державного управління, активізуються тенденції дезінтеграції, а історично обумовлені регіональні, етнічні чи релігійно-конфесійні відмінності починають переходити в режим поляризації.Молодь, зокрема студентська, завжди була активною і енергійною соціальною групою, рушійною силою соціальних перетворень суспільства. Студенти – це ті соціальні суб’єкти, які мають амбіції досягнути більшого, досвід використання сучасних технологій, уявлення про те, що потрібно змінити в житті й можливість реалізації своїх мрій; вони мають час як для саморозвитку, так і для участі в перетворенні соціуму. Слід визнати, що загальний рівень громадянської ідентичності, в тому числі студентства, в українському суспільстві залишається недостатньо високим, що перешкоджає створенню широкої соціальної бази для сучасних демократичних перетворень. Тому цілеспрямоване формування громадянської ідентичності залишається актуальним завданням. Проведений аналіз дозволив запровадити градації, котрі можуть бути використані для емпіричного виявлення громадянської ідентичності на макрорівні: негативна ідентичність; вимушена ідентичність; нейтральна ідентичність; бажана ідентичність; позитивна ідентичність.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/31278
Розташовується у зібраннях:Автореферати дисертацій
Наукові праці викладачів кафедри Історії та права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
!!!Кречетова_автореф.pdfАвтореферат дисертації Кречетової В.А.336,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.