Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-11-06T20:24:22Z-
dc.date.available2019-11-06T20:24:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationЗатверджено навчально–методичним відділом ДонНТУ, протокол № 2 від 24.09. 2019 р.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30836-
dc.description.abstractМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг»містять методичні вказівки щодо виконання завдання з курсової роботи, умови написання та захисту, рекомендовану літературу; призначені для студентів галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетингuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУ, 2019. – 36 с.uk_UK
dc.subjectрекомендації, курсова робота, написання, захист, стратегічний маркетингuk_UK
dc.titleМетодичні рекомендації до виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів освітнього ступеня «магістр» денної та заочної форм навчання галузі знань 07 Управління та адміністрування спеціальності 075 Маркетингuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації до виконання курсових робіт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР_Страт.маркетинг_Мізіна-оконч..pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.