Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30829
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-11-05T21:34:28Z-
dc.date.available2019-11-05T21:34:28Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.citationСучасні теорія і практика менеджменту та бізнес-адміністрування: Збірник тез наукових робіт учасників всеукраїнської наукової конференції (м. Черкаси, 12-13 квітня 2017 р.).uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30829-
dc.description.abstractВ інтернет-маркетингу використовуються основні засоби комплексу маркетингу, але вони мають тут свої особливості. Між тим застосування цих засобів в інтернеті має ряд переваг. Наприклад, представлення рекламної інформації забезпечує оперативність, повноту, зручність, сортування і швидкий пошук цін і модифікацій товарів за заданими критеріями. До того ж розміщення інформації в інтернеті дешевше і дозволяє представляти більше цінових пропозицій.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧеркаси, Черкаський державний технологічний університет, 2017.- 257 с.uk_UK
dc.subjectкомунікації, маркетинг, Інтернет, засоби, перевагиuk_UK
dc.titleСУЧАСНІ ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ЯК ЕЛЕМЕНТ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ПІДПРИЄМСТВuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В._Тези.pdf521,54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.