Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30626
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Короленко, Едуард Валерійович | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-08T12:56:06Z | - |
dc.date.available | 2019-07-08T12:56:06Z | - |
dc.date.issued | 2019-06 | - |
dc.identifier.citation | Короленко Е.В. Технології побудови й розгортання ігрових додатків: Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за напрямом підготовки 050103 «Програмна інженерія» / Е.В. Короленко: Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ , 2019. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30626 | - |
dc.description.abstract | Об'єктом дослідження є ігрові модифікації, їх вплив на розвиток гри, вплив модифікацій на оцінки гри та реакції спільноти. Предметом дослідження є методи створення ігрових модифікацій а також створення багатокористувацького мережевого мультиплеєра з використанням мережевого ядра Lidgren Network. Мета роботи полягає у розробці багатокористувацького мультиплеєра із застосуванням існуючої мережевої технології Lidgren Network та інтеграції технологій для зручного користування платформою із запровадженням простого але потужного API для користувачів-розробників. Методи досліджень базуються на історії та інструментах створення ігрових модифікацій, реверс-інженірінгу готового продукту та адаптації додаткових технологій у робочий проект. Наукова новизна полягає у нових підходах до модернізації існуючої ігри та додаванням до неї більш розвинених технологій, а також збільшення продажів продукту через вимагання використовувати ліцензійну копію продукта. Практичне значення полягає в підвищенні популярності та нарощуванні фанатської бази готової гри, додавання нових та оновлення існуючих технологій до більш зручного та поширеного використання. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Покровськ, ДВНЗ ДонНТУ | uk_UK |
dc.relation.ispartofseries | Програмна інженерія; | - |
dc.subject | lidgren network | uk_UK |
dc.subject | мережевий мультиплеєр | uk_UK |
dc.subject | JavaScript | uk_UK |
dc.subject | інжектування | uk_UK |
dc.title | Технології побудови й розгортання ігрових додатків | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | ОС "Бакалавр" КНТ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2019_Б_ПІ-15_Короленко.pdf | 2,85 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.