Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМирошниченко, Ганна-
dc.date.accessioned2019-06-18T16:20:28Z-
dc.date.available2019-06-18T16:20:28Z-
dc.date.issued2019-05-14-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30535-
dc.description.abstractОдним із пріоритетних чинників управління конкурентоспроможності українських підприємств є підвищення якості не лише як продукту та результату ринкової діяльності підприємства, а як іманентний процес постійного самовдосконалення підприємства та його структурних одиницьuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherАктуальні соціально-економічні проблеми держави і регіонів. Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченої 50-річчю факультету економіки та менеджтенту ДонНТУ. Т.4 . Секція IV: Теорія і практика сучасного менеджменту (13-14 травня 2019 р., м. Покровськ) / Уклад. Мирошниченко Г.Б. – Покровськ: ДонНТУ, 2019. – 143 с.uk_UK
dc.relation.ispartofseries;c 59-62-
dc.subjectконкурентоспроможність, якістьuk_UK
dc.titleУПРАВЛІННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ЗА РАХУНОК ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ.uk_UK
dc.typeReportuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.