Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30296
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіскурська, Ганна Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-04-16T09:19:18Z-
dc.date.available2019-04-16T09:19:18Z-
dc.date.issued2018-04-
dc.identifier.issn2077-6780-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30296-
dc.description.abstractУ статті висвітлено потенціал методу комунікативних завдань щодо розвитку професійної плюрилінгвальної компетентності студентів-менеджерів, обґрунтовано доцільність його впровадження з урахуванням потреб студентів у вирішенні практичних завдань, з якими вони можуть зустрітися в реальній професійній діяльності. Проаналізовано особливості використання методу комунікативних завдань, його переваги, представлено його основні характеристики, наведено приклад організації заняття за його використанням.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДВНЗ "Донецький національний технічний університет"uk_UK
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка, психологія і соціологія;2(22)-
dc.subjectпрофесійна плюрилінгвальна компетентністьuk_UK
dc.subjectметод комунікативних завданьuk_UK
dc.subjectіноземна моваuk_UK
dc.subjectмайбутні менеджериuk_UK
dc.titleЗастосування методу комунікативних завдань в процесі розвитку професійної плюрилінгвальної компетентності майбутніх менеджерівuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри мовної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття_Піскурська.pdf478,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.