Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054
Назва: Модернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля»
Інші назви: Modernization of the facilities of the auxiliary transport of the extraction section for the conditions of separated subdivision «Мine «Capitalna» of the State enterprise «Myrnohradvugillia»
Автори: Баранов, Станіслав Олександрович
Ключові слова: монорейкова дорога
гідромотор
навантажувальний пристрій
момент
Дата публікації: чер-2018
Видавництво: Покровськ, Індустріальний інститут ДонНТУ
Бібліографічний опис: Баранов С.О. Модернізація засобів допоміжного транспорту видобувної дільниці для умов відокремленого підрозділу «Шахта «Капітальна» Державного підприємства «Мирноградвугілля» / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «бакалавр» за напрямом 6.050702 «Електромеханіка» – Індустріальний інститут ДВНЗ ДонНТУ, Покровськ, 2018.
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена розробці стенда для визначення крутного моменту, одержуваного на валу гідравлічного мотора монорельсової дороги ДМКУ, яку використовують як засіб допоміжного транспорту на шахті «Капітальна» ДП «Мирноградвугілля». У процесі виконання роботи, з метою визначення величини крутних моментів, що повинен створювати гідромотор монорельсової дороги ДМКУ у залежності від конкретних умов експлуатації, проведена розробка алгоритму розрахунку на ЕОМ і виконаний розрахунок крутного моменту на приводному валу шківа тертя монорельсової дороги для різних гірничотехнічних умов. Розробка гідравлічної схеми стенда виконані на базі передачі об'ємного типу з замкнутою схемою циркуляції робочої рідини, що застосовується в приводі монорельсової дороги ДМКУ, з метою скорочення витрат на виготовлення й обслуговування стенда в умовах шахти. Приведено аналіз можливих схем навантажувального пристрою і розрахунок можливих варіантів. У результаті теоретичних досліджень і з урахуванням ремонтно-технічної бази шахти «Капітальна» був обраний оптимальний варіант навантажувального пристрою. Зроблено розрахунок конструктивних параметрів, вибір силової і керуючої апаратури стенда. Також було запропоновано новий, більш надійний спосіб кріплення монорейки та вдосконалений спосіб перевантаження у вузлах спряження рейкового транспорту і монорейкової дороги, який зменшує витрати фізичної сили, забезпечує взаємну незалежність роботи транспортних засобів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/30054
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр" КІІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баранов ЕМ-13з.pdf1,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.