Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Химченко, Аркадий Васильевич | - |
dc.date.accessioned | 2011-12-08T08:28:04Z | - |
dc.date.available | 2011-12-08T08:28:04Z | - |
dc.date.issued | 2011-12-08 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2999 | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | Двухтактный бензиновый двигатель | en_US |
dc.subject | Переменная степень сжатия | en_US |
dc.subject | Математическая модель | en_US |
dc.subject | Токсичность | en_US |
dc.subject | Экономичность | en_US |
dc.subject | The petrol two-stroke engine | en_US |
dc.subject | Variable compression ratio | en_US |
dc.subject | Mathematical model | en_US |
dc.subject | Toxicity | en_US |
dc.subject | Economy | en_US |
dc.title | Улучшение топливной экономичности и снижение токсичности двухтактных бензиновых двигателей на частичных режимах. | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Дисертації та автореферати кафедри "Автомобільний транспорт" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кандидатская диссертация Химченко А.В..pdf | 9,83 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.