Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХимченко, Аркадий Васильевич-
dc.date.accessioned2011-12-08T08:28:04Z-
dc.date.available2011-12-08T08:28:04Z-
dc.date.issued2011-12-08-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/2999-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectДвухтактный бензиновый двигательen_US
dc.subjectПеременная степень сжатияen_US
dc.subjectМатематическая модельen_US
dc.subjectТоксичностьen_US
dc.subjectЭкономичностьen_US
dc.subjectThe petrol two-stroke engineen_US
dc.subjectVariable compression ratioen_US
dc.subjectMathematical modelen_US
dc.subjectToxicityen_US
dc.subjectEconomyen_US
dc.titleУлучшение топливной экономичности и снижение токсичности двухтактных бензиновых двигателей на частичных режимах.en_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати кафедри "Автомобільний транспорт"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кандидатская диссертация Химченко А.В..pdf9,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.