Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29634
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШелудько, Юлія Юріївна-
dc.date.accessioned2019-01-31T08:23:26Z-
dc.date.available2019-01-31T08:23:26Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.citationШелудько Ю. Ю. Управління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах (за матеріалами публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк») / Випускна кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня «магістр» за спеціальністю 073 «Менеджмент» (освітня програма «Менеджмент організацій і адміністрування»).-ІІ ДВНЗ Дон НТУ, Покровськ, 2018.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/29634-
dc.description.abstractВ магістерській роботі встановлено основи маркетингової діяльності банку. Розроблено суть, роль та функції організації маркетингу у нинішніх умовах. Розглянуто організаційно-економічні показники ПАТ КБ «ПриватБанк». Розроблено ефективну систему удосконалення маркетингової діяльності банку.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherПокровськ: ІІ ДВНЗ ДонНТУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент організацій і адміністрування;-
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectуправління маркетингомuk_UK
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UK
dc.subjectринокuk_UK
dc.subjectпотреби споживачівuk_UK
dc.titleУправління маркетинговою діяльністю підприємства в сучасних умовах (за матеріалами публічного акціонерного товариства «Комерційний банк «Приватбанк»)uk_UK
dc.title.alternativeManagement of marketing activity of the enterprise in the current conditions (on the materials of the public joint-stock company «Commercial bank Pryvatbank»)uk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:ОС "Магістр" КІІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Шелудько.pdf651,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.