Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28669
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДолозіна, Ірина Леонідівна-
dc.contributor.authorРекова, Наталія Юріївна-
dc.date.accessioned2017-11-17T12:00:33Z-
dc.date.available2017-11-17T12:00:33Z-
dc.date.issued2016-11-25-
dc.identifier.issn978-9934-8585-9-8-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28669-
dc.description.abstractЗгідно з економічною теорією децентралізації витрати субцентральних органів влади повинні в основному покриватися їх власними податковими доходами, оскільки: «Subnational governments that lack independent sources of revenue can never truly enjoy fiscal autonomy; they may be – and probably are – under the thumb of the central government»uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisher“Izdevniecība “Baltija Publishing”uk_UK
dc.relation.ispartofseriesdecembris;gada 15.-
dc.subjectНАПРЯМКИ, ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ, ГРОМАДСЬКІ ДОХОДИ, ВИТРАТИ, ПОСТКОНФЛІКТ, ТЕРИТОРІЯuk_UK
dc.titleНАПРЯМКИ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ГРОМАДСЬКИХ ДОХОДІВ І ВИТРАТ НА ПОСТКОНФЛІКТНИХ ТЕРИТОРІЯХuk_UK
dc.typeReportuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри обліку, фінансів та економічної безпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dolozina_tez_Moldova_2016 (1).pdf526,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.