Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28635
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2017-11-15T17:39:44Z-
dc.date.available2017-11-15T17:39:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationМаріуполь: Донецький державний університет управління, 2017. – С.79-84.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28635-
dc.description.abstractУ статті з метою визначення подальших можливостей розвитку компаній проаналізовано тенденції розвитку рекламно-комунікаційного ринку країни та нові перспективні напрями комунікацій. Рекламно-комунікаційний ринок України, перш за все, охоплює обсяги медіа (прямої) реклами, а, крім того, окремо враховуються обсяги ринку маркетингових сервісів, директ маркетингу та PR. The article analyzes the tendencies of the development of the country's advertising and communication market and new promising directions of communication in order to determine further opportunities for the development of companies. Advertising and communication market of Ukraine, first of all, covers the volume of media (direct) advertising, and, in addition, the volume of the market of marketing services, direct marketing and PR is taken into account separately.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСоціально-економічні проблеми сучасності: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м. Маріуполь, 12 травня 2017 р.uk_UK
dc.subjectІнтернет-маркетинг, digital-маркетинг, Event Marketing, мобайл, рекламно-комунікаційна індустрія, медіа-ринокuk_UK
dc.subjectInternet Marketing, Digital Marketing, Event Marketing, Mobile, Advertising and Communications Industry, Media Marketuk_UK
dc.titleПЕРСПЕКТИВИ УПРАВЛІННЯ КОМУНІКАЦІЯМИ КОМПАНІЙ В СВІТІ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РЕКЛАМНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО РИНКУ УКРАЇНИuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В.Перспективи управління коммунікаціями компаній.pdf352,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.