Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28608
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМізіна, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКазановська, Ірина Віталіївна-
dc.date.accessioned2017-11-11T12:47:34Z-
dc.date.available2017-11-11T12:47:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationС.17-26uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28608-
dc.description.abstractДосліджуються питання ефективної організації маркетингових комунікацій, їх роль й особливості застосування у соціальних мережах. Розглянуто особливості застосування класичного комплексу маркетингових комунікацій в традиційному маркетингу та в інтернет-маркетингу. Проаналізовано зміни моделей взаємодії компаній зі споживачами в результаті впровадження соціальних мереж у комунікації компаній.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМатеріали ХXVІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції «Наука і інновації» 1 – 15 листопада 2016 року з різних сфер знаньuk_UK
dc.subjectспоживачі, комунікації, соціальні мережі, інтернет-маркетинг, комплекс інтегрованих маркетингових комунікаційuk_UK
dc.subjectconsumers, communications, social networks, internet marketing, complex of integrated marketing communicationsuk_UK
dc.titleРоль та особливості маркетингових комунікацій у соціальних мережахuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мізіна О.В., Казановська І.В. -Комунікації у соц. мережах.pdf369,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.