Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/28136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНесторук, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-03-31T15:49:47Z-
dc.date.available2017-03-31T15:49:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationНесторук Н.А. Забезпечення практичної спрямованості вивчення технічних дисциплін засобами експериментальних досліджень // Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology, II(17), Issue: 35, 2014.– Р. 65–68.-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/28136-
dc.descriptionВ статье были сделаны выводы о недостаточности полноценного освещения вопроса обеспечения практической направленности изучения технических дисциплин средствами экспериментальных исследований...uk_UA
dc.description.abstractВ статье были сделаны выводы о недостаточности полноценного освещения вопроса обеспечения практической направленности изучения технических дисциплин средствами экспериментальных исследований...-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherScience and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology, II(17), Issue: 35, 2014.– Р. 65–68.uk_UA
dc.subjectэкспериментальные исследования,технические дисциплины, подготовка инженеров -педагогов, электро-механический профильuk_UA
dc.titleЗабезпечення практичної спрямованості вивчення технічних дисциплін засобами експериментальних дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeЗабезпечення практичної спрямованості вивчення технічних дисциплін засобами експериментальних досліджень/Science and Education a New Dimension : Pedagogy and Psychology, II(17), Issue: 35, 2014.– Р. 65–68.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці викладачів кафедри електромеханіки та автоматики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.