Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/27168
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоколов, Л. М.-
dc.contributor.authorСоколов, Л. Н.-
dc.contributor.authorSokolov, L.N.-
dc.contributor.authorСоколовський, С. А.-
dc.contributor.authorСоколовский, С. А.-
dc.contributor.authorSokolovskiy, S.A.-
dc.contributor.authorЧернобай, Г. О.-
dc.contributor.authorЧернобай, Г. А.-
dc.contributor.authorChernobay, G.О.-
dc.date.accessioned2014-07-14T09:25:14Z-
dc.date.available2014-07-14T09:25:14Z-
dc.date.issued2012-11-23-
dc.identifier.citationСоколов Л. М. Механічна модель візка для транспортування небезпечних вантажів / Л. М. Соколов, С. А. Соколовський, Г. О. Чернобай / Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / ДВНЗ «ДонНТУ» АДІ. – Горлівка, 2012. - № 1(14). – С. 91-94.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/27168-
dc.descriptionFor dangerous goods handling from the point of detection to the point of destruction it is offered to make a special non self propelled trolley the design of which unlike traditional for automobile industry single-stage springing has an additional second stage, the dynamic characteristics of which provide conditions for safe handling. To develop a mathematical model and computer program of calculating the dynamic characteristics of trolley the mechanical model consisting of six solids bound by fit springing elements is established. The movement of this system in the process of forced vibrations, made by geometric inequalities of absolutely rigid road cutting profile of given configuration, determine eight data, according to which the mathematical model for the study of longitudinal vibrations system should have five, and cross – three differential equations, which together constitute the model of spatial vibrations of the trolley.en_US
dc.description.abstractДля перевозки опасных грузов от места обнаружения к месту уничтожения предлагается создать специальную несамоходную тележку, конструкция которой, в отличие от традиционного для автомобилестроения одноступенчатого рессорного подвешивания, имеет дополнительную вторую степень, динамические характеристики которой обеспечивают условия безопасной транспортировки. Для разработки математической модели и компьютерной программы расчета динамических характеристик тележки создана механическая модель, состоящая из шести твердых тел, связанных соответствующими упругими элементами. Движение этой системы в процессе вынужденных колебаний, вызванных геометрическими неровностями абсолютно жесткого профиля дороги заданной конфигурации, определяют восемь координат, согласно которым математическая модель для исследования продольных колебаний системы должна иметь пять, а поперечных – три дифференциальных уравнения, которые вместе составляют модель пространственных колебаний тележки.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectУПРУГИЙ ЭЛЕМЕНТen_US
dc.subjectОПАСНЫЙ ГРУЗen_US
dc.subjectПЕРЕМЕННАЯ ЖЕСТКОСТЬen_US
dc.subjectМОДЕЛЬ КОЛЕБАНИЙ ТРАНСПОРТНОГО СРЕДСТВАen_US
dc.subjectГРУЗen_US
dc.subjectПЕРЕМЕННАЯ ЖЕСТКОСТЬen_US
dc.subjectПРУЖНИЙ ЕЛЕМЕНТen_US
dc.subjectНЕБЕЗПЕЧНИЙ ВАНТАЖen_US
dc.subjectПЕРЕМІННА ЖОРСТКІСТЬen_US
dc.subjectМОДЕЛЬ КОЛИВАНЬ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУen_US
dc.subjectSPRINGING ELEMENTen_US
dc.subjectDANGEROUS GOODSen_US
dc.subjectVIBRATIONS WITH VARIABLE CHARACTERISTICSen_US
dc.subjectVEHICLE VIBRATION MODELen_US
dc.titleМеханічна модель візка для транспортування небезпечних вантажівen_US
dc.title.alternativeМеханическая модель тележки для транспортировки опасных грузовen_US
dc.title.alternativeMechanical Model of Truck for Dangerous Goods Handlingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:№1 (2012-14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соколов Л. М., Соколовский С. А., Чернобай Г. О.pdf1 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.