Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26818
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПеревознюк Т. О.-
dc.date.accessioned2014-06-07T18:19:49Z-
dc.date.available2014-06-07T18:19:49Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26818-
dc.description.abstractУ повсякденній свідомості, агресія асоціюється з чимось соціально-небезпечним і небажаним. Однак сама по собі агресія не є соціально небезпечною. Такою її роблять мотиви діяльності, ті цілі і цінності, заради яких розгортається активністьen_US
dc.publisherАктуальні проблеми психологічної теорії і практики: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (м.Донецьк, 4 квітня2014р.) / За заг.ред. кафедри психології ДонНУ.- Донецьк: ТОВ»Східний видавничий дім», 2014. – 292с. – С.182-185.en_US
dc.subjectмотиваціяen_US
dc.titleСПІВВІДНОШЕННЯ РІВНЯ АГРЕСІЇ І МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ У СТУДЕНТІВen_US
Розташовується у зібраннях:Статті кафедри соціології і політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Перевознюк Т.О. ун.doc58 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.