Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26818
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Перевознюк Т. О. | - |
dc.date.accessioned | 2014-06-07T18:19:49Z | - |
dc.date.available | 2014-06-07T18:19:49Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26818 | - |
dc.description.abstract | У повсякденній свідомості, агресія асоціюється з чимось соціально-небезпечним і небажаним. Однак сама по собі агресія не є соціально небезпечною. Такою її роблять мотиви діяльності, ті цілі і цінності, заради яких розгортається активність | en_US |
dc.publisher | Актуальні проблеми психологічної теорії і практики: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції студентів, аспірантів і молодих вчених (м.Донецьк, 4 квітня2014р.) / За заг.ред. кафедри психології ДонНУ.- Донецьк: ТОВ»Східний видавничий дім», 2014. – 292с. – С.182-185. | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.title | СПІВВІДНОШЕННЯ РІВНЯ АГРЕСІЇ І МОТИВАЦІЇ ДОСЯГНЕННЯ У СТУДЕНТІВ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Статті кафедри соціології і політології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Перевознюк Т.О. ун.doc | 58 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.