Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26226
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрим-Агаєв О.М.-
dc.contributor.authorПисьменний О.А.-
dc.contributor.authorМенжунова М.О.-
dc.contributor.authorYarym-Agayev O.M.-
dc.contributor.authorPysmenniy O.A.-
dc.date.accessioned2014-05-05T17:08:11Z-
dc.date.available2014-05-05T17:08:11Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯрим-Агаєв О.М. Визначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції) / О.М. Ярим-Агаєв, О.А. Письменний, М.О. Менжунова // Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 41. - Донецьк: ДонНТУ, 2012. – C.37-43.en_US
dc.identifier.otherУДК 339.137.2-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26226-
dc.descriptionСтатья посвящена настройке методики оценки уровня конкурентоспособности продукции в зависимости от рыночной доли товара на примере потребительского рынка сметаны городов Донецка и Мариуполя. В результате маркетинговое исследование установлено, что для потребительского рынка сметаны соотношение между экономическими и неэкономичными показателями конкурентоспособности составляет 1/3. Построена математическая зависимость рыночной доли от значения интегрального коэффициента конкурентоспособности, которая позволяет прогнозировать рыночную долю предприятия в зависимости от изменения уровня конкурентоспособности товара.en_US
dc.description.abstractСтаття присвячена налаштуванню методики оцінки рівня конкурентоспроможності продукції у залежності від ринкової частки товару на прикладі споживчого ринку сметани міст Донецька та Маріуполя. У результаті маркетингового дослідження встановлено, що для споживчого ринку сметани співвідношення між економічними та неекономічними показниками конкурентоспроможності становить 1/3. Побудовано математичну залежність ринкової частки від значення інтегрального коефіцієнту конкурентоспроможності, що дозволяє прогнозувати ринкову частку підприємства залежно від зміни рівня конкурентоспроможності товару.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectконкурентоспроможність товару, споживчий ринок сметани, частка ринку, маркетингове дослідження.en_US
dc.subjectконкурентоспособность товара, потребительский рынок сметаны, доля рынка, маркетинговое исследование.en_US
dc.titleВизначення рівня конкурентоспроможності споживчих продовольчих товарів (на прикладі молочної продукції).en_US
dc.title.alternativeОпределение уровня конкурентоспособности потребительских продовольственных товаров (на примере молочной продукции).en_US
dc.title.alternativeDetermining the level of competitiveness in consumer food products (on an example of dairy products).en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.pdf410,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.