Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛепа, Роман Миколайович-
dc.contributor.authorСолоха, Дмитро Володимирович-
dc.contributor.authorКоверга, Сергій В'ячеславович-
dc.contributor.authorВовк, Леонід Петрович-
dc.contributor.authorПолуянов, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorМельникова, Олена Павлівна-
dc.contributor.authorДеречинський, Юлій Наумович-
dc.date.accessioned2014-04-22T07:45:23Z-
dc.date.available2014-04-22T07:45:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМаркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструменти: монографія/Лепа Р. М., Солоха Д. В., Коверга С. В., Вовк Л. П., Полуянов В. П., Мельникова О. П., Деречинський Ю. Н. та ін. – Донецьк: ТОВ «Східний видавничий дім», 2012. – 250 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26064-
dc.description.abstractУ монографії комплексно висвітлені загальнотеоретичні й практичні основи формування та функціонування основних засад планування маркетингу, взаємодії його складових з системоутворюючими елементами підприємства, методів свідомого впливу на економіку фірми. Особливу увагу приділено теоретико-методологічним питанням планування маркетингу в оперативних умовах і в пролонгованій перспективі, методам і технологіям позиціонування підприємства в ринковому середовищі з притаманним йому ризиком та невизначеністю. Монографію призначено для широкого кола науковців економічних спеціальностей. Видання може бути корисним практикам менеджменту всіх рівнів, особам, відповідальним за прийняття комплексних управлінських рішень, що спрямовані на забезпечення ефективної діяльності сучасних підприємств України.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДонецьк: ТОВ «Східний видавничий дім»en_US
dc.subjectМаркетингen_US
dc.subjectМенеджментen_US
dc.subjectМетодиen_US
dc.subjectМоделіen_US
dc.subjectСтратегіяen_US
dc.subjectТактика плануванняen_US
dc.titleМаркетинг та менеджмент: методи, моделі та інструментиen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Монографії
Монографії, підручники та посібники, що видавалися кафедрою "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Монография МО.pdf2,5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.