Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25947
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСнеговая, Снежана Николаевна-
dc.contributor.authorПаламарчук, Анастасия-
dc.date.accessioned2014-04-14T05:10:58Z-
dc.date.available2014-04-14T05:10:58Z-
dc.date.issued2011-02-25-
dc.identifier.citationМатериалі за 7-а международна научна практична конференція "Бїдещите изследвания". - София: "Бялград-БР" ООд, 2011en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25947-
dc.description.abstractВ статье рассмотрены суть и методы маркетинга образовательных услуг высших учебных заведений.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisher"Бялград-БР"en_US
dc.relation.ispartofseriesИкономика;Том 2-
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectобразовательные услугиen_US
dc.subjectвысшее учебное заведениеen_US
dc.titleМаркетинг образовательніх услуг вузов в Украинеen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференції, праці зі студентами кафедри "Економіка і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маркетинг образовательных услуг вузов в Украине.pdf239,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.