Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25494
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоверга, Сергій В'ячеславович-
dc.contributor.authorЛепа, Роман Миколайович-
dc.contributor.authorОхтень, Олексій Олександрович-
dc.date.accessioned2014-03-31T07:47:56Z-
dc.date.available2014-03-31T07:47:56Z-
dc.date.issued2013-12-
dc.identifier.citationІнновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2013. – 616 с., С. 15-23en_US
dc.identifier.isbn978-966-2787-63-4-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25494-
dc.description.abstractвдосконалена класифікація дисбалансів у діяльності промислових підприємствen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherІнновації у маркетингу і менеджменті: монографія / за заг. ред. д.е.н., професора С.М. Ілляшенка. – Суми: ТОВ «Друкарський дім «Папірус», 2013. – 616 с., С. 15-23en_US
dc.relation.ispartofseriesекономічна;-
dc.subjectзбалансованістьen_US
dc.subjectдисбалансen_US
dc.subjectекономічна системаen_US
dc.titleДіалектичний аналіз підходів до збалансованості і дисбалансів в економічних системахen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Монографії
Монографії, підручники та посібники, що видавалися кафедрою "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Инновации в маркетинге и менеджмнтемонография Сумы 2013.pdf9,01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.