Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25483
Назва: | УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ ВОДОПРОПУСКНИХ ТРУБ НА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРОГАХ В УМОВАХ ДОНБАСУ |
Автори: | Шилін, І.В. Грицук, Ю.В. Корольков, Р.О. |
Ключові слова: | деформація автомобільна дорога |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Науково-технічний збірник. |
Бібліографічний опис: | Науково-технічний збірник. Випуск 17./ Головний редактор А.М. Тугай. - К.: КНУБА,2011.-120с. |
Серія/номер: | Универсальная десятичная классификация;УДК 622.1 :625.745.2 |
Короткий огляд (реферат): | До теперішнього часу методика розрахунку водопропускної труби на міцність в нормативних документах зазнавала деяких змін, які в загальному випадку обумовлені збільшенням значення навантаження та прийнятої моделі навколишнього середовища навколо водопропускної труби. Слід зауважити на те, що із розвитком комп’ютерної техніки та появою спеціального програмного забезпечення при проектуванні штучних гідротехнічних споруд крім плоских методів розрахунку почали застосовуватися просторові моделі для системи «навантаження – насип – труба – основа». Але всі методи розрахунку та розрахункові схеми базуються на одному припущенні – основа може бути представлена різними матеріалами і має значну жорсткість, яка не дозволяє ні в якому разі деформуватися (вертикальні або горизонтальні переміщення не припустимі). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25483 |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Будівництво і експлуатація автомобільних доріг" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шилін Грицук Корольков.Pdf | 349,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.