Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25225
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініченко, З.Д.-
dc.date.accessioned2014-03-18T10:34:48Z-
dc.date.available2014-03-18T10:34:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationКалиниченко, З.Д. Освітні технології для підвищення якості навчання, форми і принципи їх розробки й використання / З.Д. Калиниченко // Міжнародна науково-практична конференція «Інженерна освіта у розвитку сучасного суспільства» 30-01 червня 2011 р. м.Донецьк, ДонНТУ-.с 42 - 44en_US
dc.identifier.otherУДК 330.1.338-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25225-
dc.description.abstractЗагальновизнано, що педагогічні технології сприяють підвищенню якості навчання, і характеризуються системними ознаками. Дослідження показує, що технології навчання в освітній практиці по-різному впливають на відношення студента до предмета й накопичення знань у процесі занять. Розроблена система показників ефективності технологій навчання. Багато чого залежить від методичного забезпечення, але більше від організаційно-методичного, тобто від органічності зв'язку навчального процесу і його методичного забезпечення, від системи контролю якості освіти.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectосвітні технологіїen_US
dc.subjectнавчальний процесen_US
dc.subjectякість освітиen_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjecteducational technologyen_US
dc.subjectquality of educationen_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.titleОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ, ФОРМИ І ПРИНЦИПИ ЇХ РОЗРОБКИ Й ВИКОРИСТАННЯen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калініченко Інженер освіта.pdf96,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.