Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25185
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдай, Р.Ф.-
dc.contributor.authorНідзвецький, М.В.-
dc.date.accessioned2014-03-17T05:24:06Z-
dc.date.available2014-03-17T05:24:06Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВсеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих учених «Сучасний стан і проблеми інвестиційного розвитку». – Донецьк: ДВНЗ «Донецький національний технічний університет», 2008. (Матеріали на CD-носії)en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25185-
dc.description.abstractРейтингова оцінка підприємств може виконуватись з урахуванням значимості для користувача окремих показників або їхньої сукупності, тобто шляхом розрахунку декількох модифікаційen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherДержавний вищий навчальний заклад «Донецький національний технічний університет»en_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectінвестиційна привабливістьen_US
dc.subjectрейтингова оцінкаen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ РЕЙТИНГОВИХ ПОКАЗНИКІВ ПРИ ОЦІНЦІ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ПРИВАБЛИВОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференції, праці зі студентами кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nidzveckiy_Tezi.pdf110 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.