Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25107
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФролова, Валерія Юріївна-
dc.contributor.authorFrolova, V.-
dc.date.accessioned2014-03-13T13:40:12Z-
dc.date.available2014-03-13T13:40:12Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФролова В.Ю. Роль бенчмаркінгового аналізу у маркетинговому стратегічному плануванні підприємства/В.Ю. Фролова // «Актуальні питання забезпечення стійкого розвитку національного господарства»: матеріали Всеукраїнської наукової конференції за міжнародної участі, 26-27 жовтня, 2012р.: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського., м.Кременчук. – 2012. – С. 100 – 102.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25107-
dc.descriptionInvestigated the essence, objectives, milestones and the need for strategic benchmarking analysis as a basis for the development strategy of the pharmaceutical companies.en_US
dc.description.abstractРозглянуто сутність, завдання, етапи і необхідність стратегічного бенчмаркінгового аналізу як основи для формування стратегії розвитку фармацевтичного підприємства.en_US
dc.publisherКременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, м.Кременчукen_US
dc.subjectстратегічний аналізen_US
dc.subjectбенчмаркінгen_US
dc.subjectплануванняen_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємствen_US
dc.subjectфармацевтична сфераen_US
dc.subjectstrategic analysisen_US
dc.subjectbenchmarkingen_US
dc.subjectplanningen_US
dc.subjectcompetitive companiesen_US
dc.subjectpharmaceutical industryen_US
dc.titleРОЛЬ БЕНЧМАРКІНГОВОГО АНАЛІЗУ У МАРКЕТИНГОВОМУ СТРАТЕГІЧНОМУ ПЛАНУВАННІ ПІДПРИЄМСТВen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.