Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24988
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДацун, Н.Н.-
dc.creatorДацун, Н.Н.-
dc.date.accessioned2014-03-06T23:42:51Z-
dc.date.available2014-03-06T23:42:51Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationДацун Н.Н. Модели дистанционного обучения/ IT+SE 2000. Ялта-Гурзуф, 2000. – Междунар. акад. информ. - c.103-104.-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24988-
dc.descriptionThe following aspects of distance education as collaborative process are considered: 1) organizational models for distance education; 2) collaborative pedagogical models; 3) collaborative technological projects for high engineering education.-
dc.description.abstractРассмотрены следующие аспекты обучения как коллаборативного процесса. 1) организационные модели дистанционного образования; 2) коллаборативные педагогические модели;. 3) коллаборативные технологические проекты для высшего инженерного образования.-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectmodels of distance educationen_US
dc.subjectмодели дистанционного образованияen_US
dc.titleМодели дистанционного обученияen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації у збірниках праць конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IT+SE 2000.pdf252,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.