Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24979
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДацун, Н.М.-
dc.creatorДацун, Н.М.-
dc.date.accessioned2014-03-06T12:55:59Z-
dc.date.available2014-03-06T12:55:59Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationДацун Н.М. Змiна ролей студентiв при дистанцiйнiй освiтi/ Iнформацiйнi технологii та проблеми дистанцiйного навчання в вищий технiчнiй освiтi. Матер. конф. – Донецьк: ДонНТУ, 2002. – С. 23-24.-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24979-
dc.descriptionAspects of change of roles trained are considered at remote training. The accent is made at joint collaborative group work.-
dc.language.isootheren_US
dc.relation.ispartofseriesДонецьк;2002-
dc.subjectсамонавчанняen_US
dc.subjectдослідницькі якостіen_US
dc.subjectпедагогічні стратегіїen_US
dc.subjectколаборативна роботаen_US
dc.subjectдистанційний студентen_US
dc.titleЗмiна ролей студентiв при дистанцiйнiй освiтien_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації у збірниках праць конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДПИ-2002.pdf140,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.