Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24939
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГайдай, І.Ю.-
dc.contributor.authorГайдай, Р.Ф.-
dc.contributor.authorКоваленко, К.В.-
dc.date.accessioned2014-03-05T12:56:51Z-
dc.date.available2014-03-05T12:56:51Z-
dc.date.issued2013-09-
dc.identifier.citationМаркетинг інновацій і інновації в маркетингу: зб. тез доп. VIІ Міжнар. Наук.-практ. конф., 26-28 вересня 2013 р. – Суми: ТОВ «ДД «Папірус», 2013. – С. 44-45.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24939-
dc.description.abstractРозглянуто процес розробки та впровадження нових банківських продуктів. Запропоновано інноваційну діяльність конкретного банку здійснювати залежно від стратегічних завдань, на підставі чого банк визначає прийнятну для себе модифікацію інноваційної політики.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherТОВ «ДД «Папірус»en_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінноваційна діяльністьen_US
dc.subjectбанкen_US
dc.titleІнноваційна діяльність банківської установиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Конференції, праці зі студентами кафедри "Менеджмент організацій"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
тези Гайдай І.Ю., Гайдай Р.Ф., Коваленко К.В..pdf181,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.