Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24846
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГуба, В.В.-
dc.contributor.authorОдегова, Т.С.-
dc.contributor.authorСластіна, Ю.О.-
dc.date.accessioned2014-02-25T05:12:07Z-
dc.date.available2014-02-25T05:12:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24846-
dc.description.abstractНасичення земляного полотна вологою дуже небезпечно, тому що міцність усіх елементів дороги при цьому відчутно знижується. Автомобільні дороги з асфальтобетонним покриттям (або іншим), можуть бути зруйновані транспортним рухом, якщо ґрунт під дорожнім одягом буде сильно зволожено, а під дією навантажень почне просідати або випирати у різні боки. Інтенсивність руху у літній період, коли покриття дороги сухе та не зволожене, не викликає таких руйнувань. Для попередження проникнення води у земляне полотно дороги передбачають споруди, які відводять воду.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМатериалы за 9а международна научна практична конференція, "Ключови вопросы в современна та наука", - 2013en_US
dc.subjectводовідводen_US
dc.subjectтехнологіяen_US
dc.titleРОЗРОБКА ТЕХНОЛОГІЇ ВОДОВІДВОДУ З ПРОЇЗНОЇ ЧАСТИНИen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Будівництво і експлуатація автомобільних доріг"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Губа-Слатина-Одегова-2013.pdf191,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.