Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24846
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Губа, В.В. | - |
dc.contributor.author | Одегова, Т.С. | - |
dc.contributor.author | Сластіна, Ю.О. | - |
dc.date.accessioned | 2014-02-25T05:12:07Z | - |
dc.date.available | 2014-02-25T05:12:07Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24846 | - |
dc.description.abstract | Насичення земляного полотна вологою дуже небезпечно, тому що міцність усіх елементів дороги при цьому відчутно знижується. Автомобільні дороги з асфальтобетонним покриттям (або іншим), можуть бути зруйновані транспортним рухом, якщо ґрунт під дорожнім одягом буде сильно зволожено, а під дією навантажень почне просідати або випирати у різні боки. Інтенсивність руху у літній період, коли покриття дороги сухе та не зволожене, не викликає таких руйнувань. Для попередження проникнення води у земляне полотно дороги передбачають споруди, які відводять воду. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Материалы за 9а международна научна практична конференція, "Ключови вопросы в современна та наука", - 2013 | en_US |
dc.subject | водовідвод | en_US |
dc.subject | технологія | en_US |
dc.title | РОЗРОБКА ТЕХНОЛОГІЇ ВОДОВІДВОДУ З ПРОЇЗНОЇ ЧАСТИНИ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Публікації кафедри "Будівництво і експлуатація автомобільних доріг" |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Губа-Слатина-Одегова-2013.pdf | 191,63 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.