Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМартякова, Олена Володимірівна-
dc.contributor.authorМудра, Ольга Валеріївна-
dc.contributor.authorСнігова, Сніжана Миколаївна-
dc.date.accessioned2014-02-18T12:15:20Z-
dc.date.available2014-02-18T12:15:20Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24754-
dc.description.abstractУ статті розглянуто зміст механізму взаємодії замовників та споживачів на ринку освітніх послуг. Визначено інструменти економічного механізму управління якістю освітніх послуг. Досліджені структура підготовки кадрів за галузями знань та потреби підприємств. Визначено дисбаланс між попитом та пропозицією фахівців на ринку. Обґрунтовано необхідність регулювання взаємодії ринків освітніх послуг та праці. Запропоновано напрямки вдосконалення економічного механізму управління якістю.en_US
dc.publisherМаркетинг і менеджмент інноваційen_US
dc.relation.ispartofseries2013, №3;С.154-168-
dc.subjectринок освітніх послугen_US
dc.subjectринок праціen_US
dc.subjectякість освітніх послугen_US
dc.subjectосвітня послугаen_US
dc.titleРЕГУЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ РИНКІВ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ ТА ПРАЦІ НА ОСНОВІ МЕХАНІЗМУ УПРАВЛІННЯ ЇХ ЯКІСТЮen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Економіка і фінанси"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mmi2013_3_154_168.pdf848,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.