Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24365
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчакова, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-17T13:11:05Z | - |
dc.date.available | 2013-12-17T13:11:05Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24365 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються особливості розбудови педагогічної моделі підготовки економістів–кібернетиків на основі сучасних інформаційних технологій, досліджено питання доречності та педагогічні принципи ефективності використання засобів інформатизації в освітній діяльності такого роду. | en_US |
dc.publisher | Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми // Зб. наук. Праць. Випуск 30 / Редкол. І.А.Зязюн (голова) та ін. – Київ – Вінниця: ТОВ фірма "Планер", 2012. – С.330 - 335 | en_US |
dc.title | РОЗБУДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ ЕКОНОМІСТІВ-КІБЕРНЕТИКІВ НА ОСНОВІ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри економічної кібернетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Горчакова стаття Вынниця ИКТ.pdf | 248,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.