Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24364
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Горчакова, Ирина Анатольевна | - |
dc.date.accessioned | 2013-12-17T13:05:47Z | - |
dc.date.available | 2013-12-17T13:05:47Z | - |
dc.date.issued | 2006 | - |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24364 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовано і викладено основні принципи розбудови дидактичних матеріалів за лом професійно-орієнтованих дисциплін спеціальності «Економічна кібернетика» для формування у дентів фундаментальних теоретичних знань і практичних навичок з питань постановки і рішення имізаційних економічних задач засобами математичного моделювання. | en_US |
dc.publisher | Дидактика математики: проблеми і дослідження: Міжнародний збірник праць – Вип. 25. – Донецьк: Фірма ТЕАН, 2006.– С. 126-131 | en_US |
dc.title | МАТЕМАТИЧЕСКОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ КАК МЕТОДОЛОГИЧЕСКАЯ ОСНОВА ПРЕПОДАВАНИЯ ЦИКЛА ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННЫХ ДИСЦИПЛИН ПО СПЕЦИАЛЬНОСТИ «ЭКОНОМИЧЕСКАЯ КИБЕРНЕТИКА» | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри економічної кібернетики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Горчакова статья 126-131 25_2006.pdf | 1,16 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.