Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24144
Назва: ЕТАПИ ВПРОВАДЖЕННЯ МАТРИЧНОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ У СТРАТЕГІЧНЕ МАРКЕТИНГОВЕ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Автори: Фролова, Валерія Юріївна
Frolova, V.
Ключові слова: маркетингові стратегії
стратегічне планування
конкурентоспроможність
моделі розробки стратегій
marketing strategy
strategic planning
competitive
models of development strategies
Дата публікації: 2012
Видавництво: Держава та регіони
Бібліографічний опис: Етапи впровадження матричного інструментарію у стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств /В.Ю.Фролова // Держава та регіони. – 2012. - №5(68). – С.182 – 188.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто методичні аспекти формування конкурентних маркетингових стратегій на підприємствах, проаналізовано їх особливості. Узагальнено чинники, що характеризують ринок та стратегічне становище бізнесу для конкурентного маркетингового стратегічного планування.
Опис: The article deals with methodological aspects of the formation competitive marketing strategies for companies, analyzed their features. Summarizes factors that characterize the market and strategic position for business competitive marketing strategic planning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24144
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.