Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/24039
Назва: ПРОБЛЕМА ПРЕЕМСТВЕННОСТИ В ПРЕПОДАВАНИИ ИНОСТРАННЫХ ЯЗЫКОВ В СРЕДНЕЙ И ВЫСШЕЙ ШКОЛЕ
Інші назви: Проблема приємності у викладанні іноземної мови у середній та вищій школі
The problems of succession in teaching foreign languages in secondary and higher school
Автори: РОМАНЬКО, В.В.
Romanko, V.V.
Ключові слова: succession
secondary school
higher school
speaking abilities and skills
teaching methods
modeling situation
educational process
приємність
середня та вища школа
мовленеві вміння та навички
вдосконалення
методи навчання
учбовий процесс
моделююча ситуація
преемственность
средняя и высшая школа
речевые умения и навыки
совершенствование
методы обучения
учебный процесс
моделирующая ситуация
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 9 - Донецьк, ДонНТУ, 2011.
Короткий огляд (реферат): В данной статье рассматриваются задачи преемственности при обучении иностранным языкам в средней и высшей школе. В связи с грядущими преобразованиями и реформированием высшей школы, гуманитаризацией технических вызов, проблемы затронутые в этой статье, важны и социально значимы.
Опис: This article considers some tasks of succession while teaching foreign languages in secondary and higher school. Due to the future changes and reforms of higher school and humanitarization of technical higher school the problems considered in this article are essential and socially important.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/24039
Розташовується у зібраннях:Випуск 9

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
romanko.pdf154,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.